Sprawdź nasze Opinie

Nie ufasz nam, zaufaj naszym klientom.

Jak zwykle wszystko pyszne, polecam

Agnieszka

Extra

Przemek

Zimne jedzenie, rozpadające się

Karolina

Wszystko jak zawsze wspaniałe!

Magdalena

Wszystko ok

Ryszard

Było pyszne I punktualna dostawa.

Joanna

Pyszne!

Marcin

Bardzo dobre jedzenie w niskiej cenie jak na sushi

Karol

Wszystko pyszne i świeżutkie, polecam

Agnieszka

Brak serwetek.

Michał

Brak wszystko super

Ilona

Jak zwykle wszystko super! :)

Ruta

Często są problemy przy wyborze płatności

Katarzyna

Najlepsze sushi ever

Ilona

Duża podwyżka cen, rolki jakby mniejsze , strasznie dużo serka a mniej ryby…ogólnie jestem stałą klientką ale to już kolejny raz kiedy nie jestem niestety zadowolona .

Justyna

Z uwagi na spóźnienie zrezygnowałam z odbioru zamowienia ,najważniejsze zamówienie złożone z 4h wyprzedzeniem,napewno więcej nie zamówię .

Edyta

Przepyszne jak zawsze A++

Łukasz

Wszystko było super - po prostu pyszne jedzenie. Na pewno będziemy wracali - często!

Andrew

Jak zwykle wszystko świeżutkie i pyszne

Agnieszka

Jak zawsze smaczne.

Michał

Sztos jak zwykle. Co tu dużo mówić 😊

Maciej

Everything was perfect as always

Olga

Super

Ola

Ponownie 6+

Magdalena

Za każdym razem dopracowane i pyszne zestawy, mimo, że to oferta lunch"owa

Michał

Regularnie zamawiałem sushi z "ONS" z Wilanowa. Zawsze był to mój pierwszy wybór.
Niestety, ostatnim razem (bo to był mój ostatni raz w tej restauracji, tj 26.03.2023) z zamówionych dwóch zestawów (potwierdzonych mailowo) otrzymałem jeden (żeby nie było, zapłaciłem tylko za jeden) na który i tak musiałem czekać ponad godzinę od zamówienia oraz musiałem sobie go sam odebrać. Przy odbiorze mojego zamówienia szok - tylko jeden zestaw! A na dodatek zero refleksji ze strony restauracji nt. pomyłki. Lakoniczne info - i skracając całą historię - zrobiliśmy jeden i albo bierz pan albo spadaj a brakujący zestaw to najwcześniej za pół godziny jeśli w ogóle się sushi masterowi będzie chciało (a nie chciało się). Słowa "przepraszam" też próżno szukać. Ciekawy jestem, czy jak bym siedział przy stoliku to też by mi powiedziano "bierz co jest albo spadaj"? Potraktowano mnie gorzej niż PSS Społem w PeeReLu.
Za samo podejście do klienta zwykły ban, angielskie wyjście i "never again".
Natomiast wraz ze spadkiem obsługi spadła jakość. Szycie na produktach i ich ilości (a właściwie małości) odbija się w smaku. Pomijając aspekt organizacyjny dostałem najgorsze sushi ever. Ryż kwaśny, plastry łososia niemalże przeźroczyste (taki cienki), ryby dwa razy mniej niż w ostatnich zamówieniach, rozklejające się rolki, sklejone niechlujnie, mniej składników niż zazwyczaj do czego przywykłem, kuleczka wasabi tylko symboliczna. Z tego powodu zdecydowałem się na publikację negatywnej recenzji.
Jako stały (od dzisiaj były) klient odradzam "Ochotę na Sushi" w Wilanowie.

Paweł

Szanowny Panie,

Opinia naszych stałych klientów jest dla nas szczególnie ważna, dlatego w ramach przeprosin chcielibyśmy zaoferować możliwość ponownego zamówienia na koszt firmy.

Przepraszamy za zaistniałą sytuacje. Zajmiemy się jednocześnie wyjaśnieniem sytuacji z pracownikami obecnymi tego dnia na zmianie. Zapewniamy również, że na bieżąco monitorujemy jakość naszych dań.

W odpowiedzi proszę o podanie adresu, pod który dostarczymy zamówienie. Możliwy również odbiór osobisty.

Z poważaniem,
Emil Danielak
Ochota na sushi
~ Zespół Ochota na Sushi

Wg mnie najlepsze shushi w Miasteczku W. I niezawodna, miła dostawa

Katarzyna

Kocham 👌🏻🍣

Agnieszka

Jak zawsze 10/10*

Viktoriia

Widzę pogorszenie jakości dań. Mój ulubiony bulion z owoców morza nie jest niestety smaczny ani treściwy, czyżby zmienił się kucharz?

Magdalena

Pani Magdaleno,
Ma Pani racje -mamy nowego kucharza na ciepłej kuchni.
Pracujemy nad tym żeby było lepiej.
Proszę przy kolejnym zamówieniu powiedzieć obsłudze, że dostaje Pani od nas zupę na koszt firmy.
Proszę powołać się na tą reklamację.
Pozdrawiam,
Marta Danielak
Ochota na sushi
~ Zespół Ochota na Sushi